سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه

۱-۵-  فرضیه ها………………………………………………………………………………………………………………………….۹

 

۱-۶-  تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها …………………………………………………………………………………..۹

 

فصل دوم :ادبیات و پیشینه تحقیق

 

۲-۱- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲

 

۲-۲-  ادبیات تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………۱۴

 

۲-۲-۱- تعریف آموزش …………………………………………………………………………………………………………………۱۷

 

۲-۲-۲-  اهمیت دانش و آموزش در جهان امروز ……………………………………………………………………………….۲۰

 

۲-۲-۳-  ارائه اطلاعات ………………………………………………………………………………………………………………….۲۵

 

۲-۲-۴-  مدل یادگیری در کلاسهای آینده ………………………………………………………………………………………۲۸

 

۲-۲-۵-  تعریف اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………..۳۱

 

۲-۲-۶-  فناوری اطلاعات و ارتباطات……………………………………………………………………………………………….۳۱

 

۲-۲-۷-  مفهوم یادگیری الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………۳۳

 

۲-۲-۸-  مدلهای یادگیری درمحیطهای الکترونیکی وب………………………………………………………………………..۳۴

 

۲-۲-۹-  مدلهای مختلف فضاهای یادگیری………………………………………………………………………………………..۳۵

 

۲-۲-۱۰-  محیطهای آموزشی و یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعات………………………………………………………..۳۷

 

۲-۲-۱۱-  مزایای استفاده از فناوری اطلاعات در آموزش……………………………………………………………………..۴۱

 

۲-۲-۱۲-  موانع استفاده از فناوری اطلاعات در آموزش……………………………………………………………………….۴۱

 

۲-۲-۱۳-  جهانی شدن و فناوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………۴۲

 

۲-۲-۱۴-  آموزش الکترونیکی چیست ؟…………………………………………………………………………………………….۴۳

 

۲-۲-۱۵-  مزایای بهره گیری ازآموزش الکترونیکی…………………………………………………………………………….۴۴

 

۲-۲-۱۶-  نقش حیاتی فناوری الکترونیکی در آموزش و پرورش…………………………………………………………….۴۴

 

۲-۲-۱۷-  روش یادگیری الکترونیکی………………………………………………………………………………………………..۴۶

 

۲-۲-۱۸-  راهکارهای استفاده از یادگیری الکترونیکی………………………………………………………………………….۴۷

 

۲-۲-۱۹-  تکنولوژی و تعامل دانش‌آموزان و معلمان……………………………………………………………………………۴۸

 

۲-۲-۲۰-  نقش معلم و دانش آموز در روش یادگیری الکترونیکی……………………………………………………………۴۹

 

۲-۲-۲۱-  مدارس هوشمند نیاز جوامع اطلاعاتی…………………………………………………………………………………۵۰

 

۲-۲-۲۲-  ضرورت استفاده از تکنولوژی در آموزش…………………………………………………………………………….۵۱

 

۲-۲-۲۳-  نقش معلم در فرایند ICT…………………………………………………………………………………………………۵۲

 

۲-۲-۲۴-  آموزشهای مرتبط با  ICT برای معلمان در حال خدمت ………………………………………………………..۵۴

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت  ۴۰y.ir  مراجعه نمایید.

۲-۲-۲۵-  اهداف ایجاد اینترانت در مدارس………………………………………………………………………………………۵۵

 

۲-۲-۲۶-  نقش فناوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی……………………………………………………………………….۵۶

 

۲-۲-۲۷-  محتوای دروس الکترونیکی……………………………………………………………………………………………….۵۹

 

۲-۲-۲۸-  بستر آموزش های الکترونیکی……………………………………………………………………………………………۶۰

 

۲-۲-۲۹-  مدلی برای تدوین خط مشی آموزشهای الکترونیکی………………………………………………………………۶۲

 

۲-۲-۳۰-  سامانه آموزش الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………۶۸

 

۲-۳-  پیشینه تجربی پژوهش……………………………………………………………………………………………………..۷۱

 

۲-۳-۱-  پیشینه خارجی پژوهش………………………………………………………………………………………………………۷۱

 

۲-۳-۲-  پیشینه داخلی پژوهش……………………………………………………………………………………………………….۷۴

 

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

 

۳-۱-  مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………۷۹

 

۳-۲-  روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………….۷۹

 

۳-۳-  جامعه‌ آماری…………………………………………………………………………………………………………………….۷۹

 

۳-۴-  نمونه آماری و تعیین حجم نمونه………………………………………………………………………………………۷۹  

 

۳-۵-   ابزار گردآوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………….۸۰ 

 

۳-۶-  مراحل ساخت و رواسازی ابزار……………………………………………………………………………………….۸۱

 

۳-۷-  امتیازدهی و تفسیر نتایج…………………………………………………………………………………………………..۸۵

 

۳-۸-  قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………..۸۷

 

۳-۹-  روش تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………………………………۸۷

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ­ها

 

۴-۱-  توصیف نتایج……………………………………………………………………………………………………………………۸۹

 

۴-۲-  تحلیل نتایج( آزمون فرضیه ها) ……………………………………………………………………………………….۹۴

 

فصل پنجم : نتایج تحقیق

 

۵-۱-  مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۳

 

۵-۲-  خلاصه یافته های توصیفی تحقیق………………………….……………………………………..…..……………۱۰۳

 

۵-۳-  خلاصه یافته های تحلیل پژوهش……………………………………………………………………………………۱۰۴

 

۵-۴- بحث و  نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………۱۰۴

 

۵-۵-  پیشنهادها………………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۱

 

۵-۶-  محدودیتهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………۱۱۳

 

۵-۷-  منابعومآخذ……………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۴

 

۵-۸-  منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۴

 

۵-۹-  منابع انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۸

 

۵-۱۰-  چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۹

 

۵-۱۱-  پیوستها ………………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۰

 

فهرست جداول

 

عنـــــــوان                                                                                                           صفحه

 

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

 

جدول ۳-۱ –   روایی محتوایی پرسشنامه……….. …………………………………………………………………………………….۸۴

 

جدول۳-۲ –   ضرایب پایایی ابزار گردآوری داده ها……………………………………………………………………………….۸۵

 

جدول ۳-۳ –   پایایی در اجرای اصلی (نمونه مورد بررسی)………………………………………………………………………۸۶

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

 

جدول ۴-۱ –  توزیع فراوانی و درصد شرکت کنندگان در پژوهش برحسب جنست…………………………………….۸۹

 

جدول ۴-۲ –  توزیع فراوانی و درصد شرکت کنندگان در پژوهش برحسب سن………………………………………….۹۰

 

جدول ۴-۳ –  توزیع فراوانی و درصد شرکت کنندگان در پژوهش برحسب سابقه خدمت……………………………..۹۱

 

جدول ۴-۴ –  توزیع فراوانی و درصد شرکت کنندگان در پژوهش برحسب مدرک تحصیلی…………………………۹۲

  • milad milad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی